Omnichannel E-Ticaret

Müşterilerinizin olduğu her yerde satış yapın ve tüm süreçleri KobiMaster ile yönetin.


Neden "Omnichannel Ticaret?"

"Omnichannel Ticaret", müşterilerinize her kanaldan ulaşma imkanı vermektedir.

Omnichannel e-ticarete sahip olmanın temel faydalarından biri, müşterilerinize markanız hakkında tutarlı mesajlar vermenizdir.

Omnichannel e-ticaret, kişiselleştirilmiş bir deneyim oluşturmanıza olanak tanır. Omnichannel müşteriler yalnızca bir kanal kullanarak satın alan alışveriş yapanlara göre %30 daha yüksek yaşam boyu değerine sahiptir.

  • Tüm satış kanallarını birleştirin
  • Ürün stok-envanter bilgilerine her yerden erişin
  • Mağaza çalışanlarını e-ticaret süreçlerine entegre edin
  • OMS çözümü ile siparişinizi iade, teslim süreçlerine kadar uçtan uca yönetin
  • Müşterilerinize ortak bir deneyim sunun
OmniChannel



Pazaryeri Entegrasyonları

Stok Envanter Bilgilerine Heryerden Ulaşın

KobiMaster Omnichannel E-Ticaret çözümü ile mağaza/depo envanter bilgileriniz, e-ticaret siteniz ve pazaryeri gibi diğer satış kanallarına entegre edilir. Bu sayede satışlarınızı artırın.

  •   Mağaza stok bilgileri tüm satış kanallarına açılır
  •   Satış kanallarına göre kısmen yada tamamen açıp kapatılabilir
  •   Satış kanallarına rezerv tanımlanabilir
  •   Toplam stok miktarlarına göre senaryolar üretilebilir
  •   Güncel tutulur, satış anında tüm kanallar güncellenir




Çevrimiçi Sipariş + Mağazadan Teslim

Click & Collect, müşterilerinize çevrimiçi yaptıkları alışverişlerini seçtikleri herhangi bir mağazanızdan teslim etmenize imkan tanır.

Geç ya da yanlış teslimatlar kötü deneyim yaratırken, Click & Collect sayesinde alternatif teslimat opsiyonu sunulur, kargo sorunları minimize olur.

KobiMaster mağazadan teslim özelliği ile ;
  •    Müşterilerinizle etkileşimi artırın
  •    Alternatif teslimat seçeneği sunun
  •    Kargo maliyetlerini düşürün
  •    İade oranlarını azaltın
Click & Collect



Pazaryeri Entegrasyonları

Parçalı Teslimat

KobiMaster Omnichannel E-Ticaret çözümü ile bir sipariş içindeki ürünler farklı depolarda ise sipariş paketlerinin parçalanmasına ve gönderi, takip, teslimat süreçlerinin sorunsuz yönetimine imkan tanır.

  •   Mağazadan dağıtım merkezine gönderim
  •   Mağazadan müşteriye gönderim
  •   Mağazadan onay alma yada otomatik onay opsiyonu
  •   Siparişin parçalanması, ayrı fatura ve gönderim seçenekleri
  •   Tüm süreçlerin 360 derece otomasyonu