Omnichannel E-Ticaret

Müşterilerinizin olduğu her yerde satış yapın ve tüm süreçleri KobiMaster ile yönetin.


Neden "Omnichannel Ticaret?"

" Omnichannel Ticaret", müşterilerinize her kanaldan ulaşma imkânı vermektedir.

Omnichannel e-ticarete sahip olmanın temel faydalarından biri, müşterilerinize markanız hakkında tutarlı mesajlar vermenizdir.

Omnichannel e-ticaret, kişiselleştirilmiş bir deneyim oluşturmanıza olanak tanır. Omnichannel müşteriler yalnızca bir kanal kullanarak satın alan alışveriş yapanlara göre %30 daha yüksek yaşam boyu değerine sahiptir.

  •   Tüm satış kanallarını birleştirin
  •   Ürün stok-envanter bilgilerine her yerden erişin
  •   Mağaza çalışanlarını e-ticaret süreçlerine entegre edin
  •   OMS çözümü ile siparişinizi iade, teslim süreçlerine kadar uçtan uca yönetin
  •   Müşterilerinize ortak bir deneyim sunun
Omnichannel

 


Pazaryeri Entegrasyonları

Stok Envanter Bilgilerine Her yerden Ulaşın

KobiMaster Omnichannel E-Ticaret çözümü ile mağaza/depo envanter bilgileriniz, e-ticaret siteniz ve pazaryeri gibi diğer satış kanallarına entegre edilir. Bu sayede satışlarınızı artırın.

  •   Mağaza stok bilgileri tüm satış kanallarına açılır
  •   Satış kanallarına göre kısmen ya da tamamen açıp kapatılabilir
  •   Satış kanallarına rezerv tanımlanabilir
  •   Toplam stok miktarlarına göre senaryolar üretilebilir
  •   Güncel tutulur, satış anında tüm kanallar güncellenir




Çevrimiçi Sipariş + Mağazadan Teslim

Click & Collect, müşterilerinize çevrimiçi yaptıkları alışverişlerini seçtikleri herhangi bir mağazanızdan teslim etmenize imkân tanır.

Geç ya da yanlış teslimatlar kötü deneyim yaratırken, Click & Collect sayesinde alternatif teslimat opsiyonu sunulur, kargo sorunları minimize olur.

KobiMaster mağazadan teslim özelliği ile;
  •   Müşterilerinizle etkileşimi artırın
  •   Alternatif teslimat seçeneği sunun
  •   Kargo maliyetlerini düşürün
  •   İade oranlarını azaltın
Click & Collect

 


Pazaryeri Entegrasyonları

Parçalı Teslimat

KobiMaster Omnichannel E-Ticaret çözümü ile bir sipariş içindeki ürünler farklı depolarda ise sipariş paketlerinin parçalanmasına ve gönderi, takip, teslimat süreçlerinin sorunsuz yönetimine imkân tanır.

  •   Mağazadan dağıtım merkezine gönderim
  •   Mağazadan müşteriye gönderim
  •   Mağazadan onay alma ya da otomatik onay opsiyonu
  •   Siparişin parçalanması, ayrı fatura ve gönderim seçenekleri
  •   Tüm süreçlerin 360 derece otomasyonu